Öğrencilerin kılık kıyafet yönetmeliği değişti.

Öğrencilerin kılık kıyafet yönetmeliği değişti.

Resmî Gazete
Tarih: 25.07.2013 Sayı : 28718
YÖNETMELİK
Karar Sayısı : 2013/5125
Ekli “Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı OkulÖğrencilerinin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik”in yürürlüğe konulması; Millî EğitimBakanlığının 3/7/2013 tarihli ve 1612278 sayılı yazısı üzerine, Bakanlar Kurulu’nca 8/7/2013 tarihindekararlaştırılmıştır.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI OKUL ÖĞRENCİLERİNİN KILIK VE KIYAFETLERİNE DAİR YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
MADDE 1 – 26/11/2012 tarihli ve 2012/3959 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Millî EğitimBakanlığına Bağlı Okul Öğrencilerinin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmeliğin 3 üncü maddesinin ikincifıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
“(2) Öğrenciler, okul, sınıf ve şubelerde tek tip kıyafet giymeye zorlanamaz. Ancak, okul yönetimi veokul-aile birliğinin koordinatörlüğünde, 4 üncü maddede yer alan sınırlamalara aykırı olmamak kaydıyla, velilerin yüzde ellisinden fazlasının muvafakati alınarak ilgili eğitim-öğretim yılı için okul kıyafeti veyakıyafetleri belirlenebilir. Bu fıkranın uygulanmasına dair usûl ve esaslar Millî Eğitim Bakanlığı tarafındanhazırlanan yönerge ile belirlenir.”
MADDE 2 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
MADDE 3 – Bu Yönetmelik hükümlerini Bakanlar Kurulu yürütür.
Yönetmeliğin Yayımlandığı Resmî Gazete'nin
TarihiSayısı
27/11/201228480

Yorumlar