Aile Bakanlığı ve Meb arasında işbirliği protokolü imzalandı

Aile Bakanlığı ve Meb arasında işbirliği protokolü imzalandı. Bakanlığın facebook sayfasında şöyle denildi.

BAKANLIĞIMIZ VE MEB ARASINDA İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ
Bakanlığımız ile Milli Eğitim Bakanlığı arasında Aile ve Toplum Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından geliştirilen Aile Eğitim Programı’nın (AEP) ülke geneline yaygınlaştırılması amacıyla bir işbirliği protokolü imzalandı.

Gaziantep’de düzenlenen 1. Bölgesel Okul Aile Çalıştayı’nın açılış toplantısında bir araya gelen Aile ve Sosyal Politikalar Bakanımız Fatma Şahin ve Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı iki Bakanlığın aileler için işbirliği içinde çalışmasını içeren protokol metnine imza attılar.
Aile Eğitim Programı’nın ülke genelinde yaygınlaştırılması için Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen “Aile Eğitimi Kurs Programı”nın birleştirilmesi şeklinde hazırlanan protokol metninde, eğitim programlarının Halk Eğitim Merkezleri ve okullarda daha etkin olarak halka sunulması maddeleri yer alıyor.

Yorumlar